Rozszerzenie gwarancji All XPS NB 2Yr BWOS>3Yr BWOS
Symbol:
890-BKSH/XNBMMN_2OS3OS
Dostępność:
Brak towaru
0
szt.
Wpisz swój adres e-mail
Cena:179.88
Cena:179.88
szt.
Zamówienie telefoniczne: 722 221 797
Dostępność i dostawa
Wysyłka w ciągu: 24 godziny
Cena przesyłki:
0
Kurier (Pobranie)0
Odbiór osobisty0
Paczkomaty InPost12
Poczta Polska15
Poczta Polska (Pobranie)20
Kurier35
Więcej o produkcie
Rodzaj:
On-Site (Naprawa na miejscu)
Czas trwania:
3 lata
Kod kreskowy:
EAN:
Wsparcie techniczne Basic Onsite Service dla rozwiązań klienckich
Oficjalne opisy poziomów wsparcia technicznego DellEMC dostępne są na stronie: https://www.dell.com/learn/pl/pl/plcorp1/service-contracts-support-services
Skrócona charakterystyka usługi:
Czas trwania wsparcia: od 1 do 5 lat od daty produkcji urządzenia (w zależności od produktu)
Czas reakcji serwisu: od 1 do 2 dni roboczych liczony od momentu zakończenia diagnostyki urządzenia i przyjęcia zgłoszenia serwisowego przez konsultanta DellEMC
Zgłoszenia usterek: przyjmowane telefonicznie w godz. 8-17 od poniedziałku do piątku, przy czym zgłoszenia dokonane po godzinie 16-tej traktowane są jako przyjęte dnia następnego
Samodzielne diagnozowanie urządzeń i zamawianie części przez portal www.techdirect.dell.com (wymagane jest ukończenie bezpłatnych szkoleń oraz zdanie egzaminów w portalu Tech Direct)
Do wsparcia typu Basic dostępne są dodatkowe usługi (oferowane za dodatkową opłatą) np.:
o Zachowaj Swój Dysk Twardy (Keep Your Hard Drive)
o Ubezpieczenie od Przypadkowych Uszkodzeń (Accidental Damage)
o Rozszerzone usługi serwisowe baterii (Extended Battery Service)
Ważne informacje dotyczące sposobu realizacji napraw
W przypadku wsparcia Basic, większość uszkodzonych podzespołów Klient wymienia samodzielnie
(są to tzw. części CRU), proces wygląda następująco:
kurier dostarcza sprawną część
wymiana uszkodzonego podzespołu na sprawny należy do obowiązków Klienta
kurier odbiera uszkodzoną część od Klienta
Jeśli Klient zażąda wymiany części CRU przez technika DellEMC, naliczona zostanie opłata za wymianę oraz dojazd technika. Wysokość opłaty telefonicznie podaje konsultant działu Wsparcia Technicznego DellEMC.
Wybrane części mogą być (na życzenie Klienta) bezpłatnie wymienione przez wykwalifikowanego technika, który przyjedzie na miejsce naprawy i dokona wymiany (są to tzw. części FRU).
Informacje o produkcie
Czas trwania
3 lata
Rodzaj
On-Site (Naprawa na miejscu)
Gwarancja bazowa
2 lata Onsite
Pasuje do
XPS 7590
XPS 7390
XPS 9305
XPS 9310 2in1
XPS 9310
XPS 9500
XPS 9700
Parametry:
Rodzaj:
On-Site (Naprawa na miejscu)
Czas trwania:
3 lata
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.