HPE Tech Care Essential 15-minutowy czas reakcji na zdarzenia o wadze 1 przez całą dobę, 7 dni w tygodniu (bezpośredni kontakt ze specjalistą produktowym, zależnie od dostępności tej opcji) Przybycie na miejsce w ciągu 4 godzin przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.
Poziom Essential jest przeznaczony dla firm wymagających szybszej reakcji na zgłoszenia i bardziej kompleksowego wsparcia. Oprócz wszystkich korzyści płynących z poziomu Basic, Essential oferuje szybsze czasy reakcji na problemy, rozszerzone wsparcie techniczne oraz dostęp do zasobów online, takich jak baza wiedzy HPE i narzędzia diagnostyczne. Essential jest zalecany dla organizacji zależnych od swojej infrastruktury IT, gdzie czas reakcji na problemy ma kluczowe znaczenie.
Informacje o produkcie
Czas trwania
3 lata
Rodzaj
On-Site (Naprawa na miejscu)
Czas reakcji
Call-to-Repair 4h
Godziny zgłoszeń (dni x godziny)
7 x 24
Wersja
Cyfrowa / do pobrania
Parametry:
Rodzaj:
On-Site (Naprawa na miejscu)
Wersja:
Cyfrowa / do pobrania
Czas trwania:
3 lata
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.